Waarom moet ik € 1,95 verzendkosten betalen en is het niet gratis?

Eigenlijke heel simpel, de kosten die gemaakt worden voor het verzenden (de vervoerders versturen helaas niet gratis), moeten op de een of andere manier betaald worden. De meeste shops berekenen deze kosten door als een soort opslag in de verkoopprijs van de producten. We kunnen onze producten best allemaal net iets duurder maken en daarmee doen alsof we geen verzendkosten rekenen - zoals meestal gebeurt bij andere webwinkels.

Dit vinden wij echter oneerlijk omdat op deze manier de klanten die meerdere artikelen bestellen dus gestraft worden doordat er aan hen dus eigenlijk dubbele verzendkosten worden berekend.

De webwinkels die dus geen verzendkosten rekenen, verdienen dus zonder dat u het door heeft op de 'geen verzendkosten'.........
Wij houden de kosten liever open en eerlijk!

Met welke bezorgdienst wordt mijn pakketje bezorgd?

Wij werken samen met GoParcel ( Dhl), deze bezorgen de meeste brievenbuspakketjes die voor 17:00 uur besteld zijn. Postnl bezorgd de grotere pakketten of wanneer u het af wilt halen op een afhaalpunt.

Ik wil iets retour sturen, hoe doe ik dat?

Uiteraard kunt u ruilen of retourneren, de retourkosten zijn helaas wel voor uzelf, daar wij te klein zijn om, buiten de gratis verzending, ook nog eens de retourkosten voor onze rekening te nemen. U kunt heel gemakkelijk uw retour aanmelden op deze pagina -> Retour aanmelden

Waar kan ik aangeven dat het een cadeautjes is?

Wanneer u bijna op het einde van uw bestelling bent, krijgt u een opmerkingenveld, hier kunt u aangeven wanneer u het artikel ingepakt wilt hebben. Ook kunt u hier eventueel een boodschap vermelden die wij dan op een kaartje bij de bestelling zullen doen.

Ik wil het cadeautje gelijk opsturen naar de persoon, kan dat ook?

Natuurlijk doen wij dat. U geeft gewoon het afleveradres op waar het naar toe moet, u kunt daarbij in het opmerkingenveld aangeven of u het ingepakt wilt hebben. Uiteraard sturen wij geen factuur mee met de bestelling.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Voor 17:00 uur besteld op een werkdag is meestal de volgende dag bezorgd (m.u.v. zaterdag en zondag), indien voorradig en uitzonderingen daargelaten. Hiervan stellen wij je zsm op de hoogte. Werkdagen zijn Maandag t/m Vrijdag. Wanneer u op vrijdag voor 17:00 uur besteld, wordt uw pakketje op zaterdag bezorgd, besteld na 17:00 uur dan wordt het automatisch de volgende werkdag, dus maandag.

Wanneer krijg ik een reactie op mijn retour gestuurde artikelen?

Retouren worden binnen 14 werkdagen verwerkt na ontvangst van uw pakketje.

Waar komt mijn bestelling vandaan?

Uw bestelling komt gewoon uit Nederland en niet via een andere leverancier of Dropshipping. Wij leveren alles uit eigen voorraad.

© 2016 - 2020 ByJou.nl | Happy Socks, Tasjes & Modeaccessoires | sitemap | rss