Hier zullen wij de laatste updates wat betreft maatregelen en bezorgen zoveel mogelijk voor u bijhouden.

Belgie & Nederland

Update 23 November 2020:

Op dit moment kunnen de pakketdiensten, voor zowel Nederland en Belgie een vertraging oplopen van 24 uur ivm. de vele online bestellingen. Houdt daarom uw track en trace goed in de gaten.

België

Update 4 November 2020:

Bestellingen hebben op dit moment een aflevertijd van 48 uur.

Update 30 Juli 2020:

Bestellingen van 29 Juli 2020 zijn met 1 dag vertraagd voor aflevering.

Update 24 Juli 2020:

Er zijn tot op heden geen vertragingen in de aflevering van de pakketten.

Update 15 April 2020:

Afleveringen en sorteringen naar België lopen op dit moment 2 á 3 dagen vertraging op. Op dit moment ziet u dan ook geen status van uw track en trace in België. Uw bestelling zijn al wel op het sorteercentrum, zodra PostNL deze gesorteerd heeft, zult u de track en trace zien veranderen.

Update 2 April 2020:

Afleveringen naar Belgie zijn opgelopen op dit moment tot 2 dagen vertraging. Houdt u track & trace code in de gaten voor exacte aflevering. Op het momen dat deze in sortering gaat bij Postnl in Belgie, zal de status veranderen. Alle bestellingen gaan op de besteldag de deur uit. Uiteraard bij enige twijfel, mag u altijd contact met ons opnemen.

Update 22 Maart 2020:

Pakketdiensten ondervinden enige vertraging in het afleveren, het afleveren is gemiddeld met 1 dag vertraagd.

Update 18 Maart 2020:

De overheid in België heeft nieuwe maatregelen aangekondigd tegen het verspreiden van het coronavirus. Tot nog toe bezorgen we pakketten zoals je van ons gewend bent. De nieuwe maatregel van de Belgische regering om niet-essentiële winkels te sluiten vanaf 18 maart om 12:00 uur heeft als gevolg dat een deel van de PostNL-punten in België gesloten is. Dit heeft invloed op webwinkels die pakketten naar België versturen. In deze e-mail informeren we je hierover.

Bezorgoptie ‘ophalen op PostNL-punten’ vervalt
Het is niet meer mogelijk om de optie ‘ophalen op PostNL-punten’ aan te bieden voor pakketten naar België. De consument kan de bezorgoptie niet meer selecteren in de check-out, daarvoor hoef je zelf niets te doen. Het is belangrijk om je klanten hiervan op de hoogte te brengen via je eigen website.

Pakketten op PostNL-punten
De pakketten die voor 18 maart 12:00 uur nog niet zijn opgehaald, blijven opgeslagen op het PostNL-punt. We doen er alles aan om hiervoor een oplossing te vinden. Pakketten die op dit moment onderweg zijn naar gesloten PostNL-punten zullen teruggestuurd worden naar de afzender.

Thuisbezorging
In België geldt een tweede aanbiedpoging. Indien een consument bij de tweede bezorgpoging het pakket niet in ontvangst kan nemen, wordt dit pakket naar een PostNL-punt verstuurd dat openblijft. Consumenten worden op de hoogte gebracht zodra zij hun pakket kunnen ophalen bij de betreffende locatie.

 

Nederland:

Update 24 Juli 2020:

Er zijn tot op heden geen vertragingen in de aflevering van de pakketten.

Update 31 Maart 2020:

Pakketten verzonden op Maandag 30 Maart, ondervinden helaas een 1 dag vertraging in aflevering. Dit ivm. de vele online bestellingen van het afgelopen weekend, waardoor de sorteercentrums afgelopen nacht overvol zaten. Ook kampen zij helaas met ziekte onder de werknemers en met de strengere maatregels. Excuses voor dit ongemak! Ook namens onze verzendpartners.

Update 26 Maart 2020:

De bezorgduur naar de Waddeneilanden is nu 48 uur, omdat er minder boten varen. Texel bezorgen we nog wel de volgende dag.

Update 22 Maart 2020:

Geen Wijzigingen mbv. Bezorging, alles verloopt nog volgens schema, het kan alleen zijn, dat de bezorger op dag zelf, iets later bij u aan de deur staat dan aangegeven bij de Track en Trace, door de hoeveelheid pakketten die zij af moeten leveren.

Nog geen wijzigingen in bezorging.

© 2016 - 2020 ByJou.nl | Happy Socks, Tasjes & Modeaccessoires | sitemap | rss